18 Eylül 2007 Salı

Elveda - Merhaba

Ben bunu daha önce de yaptım. Hem de yakın zamanda sayılır. Yine bir blogun daha sonuna geldik.
Yaklaşık 3,5 ay boyunca, siyasetin ve gündemin son yıllarda hiç olmadığı kadar hızlı, yoğun ve stresli aktığı bir dönemde sizlere yazılarımı sundum.
22 Temmuz günü beklenen seçim oldu ve sonuçları da aşikar.
Artık siyaset veya gündem yazmanın yeni bir açılım olmaktan öte, eskiyi tekrarlamak olacağına karar verdiğim içindir ki bu blogu da noktalıyorum. Yine konseptli bir blog ile sizlerle olacağım.
http://yeditepeist.blogspot.com
Benim çok sevdiğim bir yolculuğa çıkaracağım sizleri. Bana eşlik eder misiniz?
Çok yakında...
Okuyan, yorum yazan, katılan, katılmayan, kısacası Gündemdekiler öyküsünde var olan herkese sonsuz teşekkürler. Belki bir gün yeniden gündeme döneriz. Belli olmaz...

7 yorum:

deli mine dedi ki...

her zaman yanındayim başkan :)
yedi tepe istanbul :)

Tugc dedi ki...

En sık blog değiştiren blogger olarak kayıtlara geçeceksin valla.

ashkar dedi ki...

bekliyoruz efenim bekliyoruz :))

NoktasizvirguL dedi ki...

Sonunda siyaset yazmayı bırakacaksın sanırım ( kafamdan uydurmuş olmayayım da ) Siyasete dair şeyleri AK(!) Parti boyunca erteledim hayatımda bu yüzden senin bloguna da bakıp yazı siyasetle ilgiliyse kapattım. Eğer yine o güzel şiirlerin arada sırada kendini gösterecekse ben her zaman yanındayım :)

Güzel bir şey olacağına eminim.

Gelisim Akademisi dedi ki...

bu da benim blogum

http://basariakademisi.blogspot.com/

Sunshine dedi ki...

en çok bloğu olan nadide şahsiyetlerensin herhalde:)
biliyoruz, gidiyoruz, severek izliyoruz...

Can dedi ki...

merelhavebada