17 Haziran 2007 Pazar

Davaya İhanet Etme Hulki

Sayın Hulki Cevizoğlu,
Geçen hafta, bağlı bulunduğunuz televizyon kanalının haber bülteninde, Ankara'dan bağımsız milletvekili adayı olduğunuzu öğrenmiş bulunuyoruz.
Sizi ve fikirlerinizi beğeniyle izleyen, kanalınızı sürekli takip eden bir izleyici, okuyucuyum. Düşüncelerinizi ve bu düşünceleri savunuş biçiminizi takdir etmekle beraber almış olduğunuz milletvekilliği adaylığı kararına şiddetle karşı çıkıyorum.
Hepimiz meydanlara döküldük, solda ve sağda birleşmeyi sağlamaya çalıştık. Neden? Çünkü temel anayasal değerleri tehdit eden, vatanı göz göre göre satan, pazarlayan bir zihniyet karşısında artık kişisel ve partisel heveslerin, hırsların, çıkar hesaplarının sona ermesi gerektiğine inandık. Sizin kanalınızın başındaki isim Tuncay Özkan da bu sürecin baş mimarlarından biri oldu. Şahsınız da dahil malum çevreler bu eylemlerimize gösteri boyutunda destek verdi.
Ancak bugün geldiğiniz nokta gösteriyor ki siz de bir insaoğlu olarak kişisel hırslarınıza, heveslerinize yenik düştünüz. Bir milletvekili koltuğu için davamıza ihanet etmektesiniz. Bizler, bu vatana ihanet eden zihniyeti zaten karşımıza almış durumdayız. Fakat bizden olup da davaya zarar verenleri hiçbir vicdan affetmeyecektir.
Ankara'dan seçilemeyeceğinizi umuyorum. Muhtemelen de öyle olacaktır. Ancak sizin oy çalacağınız 2 parti var. CHP ve MHP. Bu partilerden çalacağınız oylar CHP'ye 2 veya 3 , MHP'ye 1 veya 2 milletvekili kaybetirirse bunun hesabını kime ve nasıl vereceksiniz? Seçilseniz dahi AKP'ye hediye ettiğiniz 4-5 milletvekili hiç mi vicdanınızı rahatsız etmeyecek?
Kanaltürk'teki söylemleriniz, konferanslardaki hükümet karşıtlığınız yalan mıydı? Yoksa bir tercih yapma noktasında hep dilinize doladığınız üzere içinde bulunduğumuz olağan üstü şartlarda biz Atatürkçilere destek olmak yerine bir milletvekili koltuğunu terch etmek daha mı mantıklı geldi?
Lütfen kararınızı yeniden gözden geçiriniz. Aksi takdirde bu vatana kötülük etmiş olacaksınız ve artık söylediğiniz her şeyin içi boşalacak...
Saygılarımla.

Not : Bir sürü kanala garip seçim yasakları yüzünden ceza veren RTÜK, nasıl oluyor da sizin programınızı yayında tutabiliyor? Bu aleni bir fırsat eşitsizliği değil midir? Hangi milletvekili adayı haftada 3-5 saat çıkıp program yapabiliyor?

9 yorum:

batu dedi ki...

cevizoğlunun oy çalma ihtimali dışında neden aday olmaması gerektiğinden bahsetmemişsiniz. hulki cevizoğlunu neden milletvekili olarak görmek istemediğinizi öğrenemedim bu yazınızdan?

hulki cevizoğlu taraftarı olduğumdan dolayı değil, bir okuyucu olarak merak ediyorum.

bir de benzer bir şekilde aday olan baskın oran hakkındaki düşüncelerinizi de merak ediyorum.

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Yazımda açıklamıştım: CHP+MHP'den çaldığı 3-5 milletvekili yüzünden. Sürekli "Sağcılar MHP'ye , solcular CHP'ye oy versin" diyen kendileri. Ama bu yaptıklarıyla o partilerden en az 3 milletvekili çalarlarsa sizce davalarına hizmet mi etmiş olurlar, ihanet mi?
Bu hafta Politika Durağı adlı program yapılmadı. Geçen haftaki program kapanışını da düşünürsek...
Baskın Oran'a gelince... Hulki Cevizoğlku gibi, onun da seçilemeyeceğini düşünüyorum.
Ama bugün içinde bulunduğumuz hassas durumu bilen her bilinçli vatandaş, durumun greğini yapmalı; kendiyle aynı düşünen partilerden oy çalmak yerine daha tutarlı davranmalıdır. Bu şekilde bağımsız adaylara karşıyım.
Saygılar...

Captain Dread dedi ki...

Sorgulanması gereken şey birazcık da Hulki Cevizoğlu gibi insanların neden herhangi bir çatı altına girmediği, giremediği ya da sokulmadığı. Canlı yayın sırasında kendi kanalının bile yanlışını açık yüreklilikle söyleyebilmiş bir dürüstü kim ister partisinde? Ben her şeye rağmen onun gibi insanların o sıralara oturmalarını, onun gibi konuşan kişilerin beni temsil etmelerini isterim. Birbirine yumruk atan, imalı laflarla acı acı iğneleyen insanların değil. Keza tartışma üslubunu giderek kaybeden bir toplum hâline geldik. Keşke o partiler birazcık akıllı olabilseydi demekten de öteye gidemiyorum...

Murat Artan dedi ki...

ben de ankara da olsaydım da hulki ye verseydim diyordum,oyum kesin onaydı. şimdi senin açından bakmamıştım olaya doğrusu.

bi'havalarbi'seyler dedi ki...

Sanırım bir yanlış var. Biz meydanlarda sol ve sağın birleşmesi için yürümedik, iki sol tarafın birleşmesi için yürüdük: CHP ve DSP. Sağ tarafın cumhuriyet yürüyüşüyle bir alakası yoktur. Hulki Cevizoğlu'nun MHP'ye kaybettireceği milletvekili sayısına ancak sevinebilirim, başka bir şey hissetmem.

Baskın Oran ise kapitalist düşüncenin ve AB yalakalılarının önde gidenidir. CHP'nin onu bağımsız aday göstermesi beni hayal kırıklığına uğrattı.

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Cevap değil ama 1-2 düzeltme yapayım izninizle:

* Baskın Oran'ı CHP aday göstermedi. Tam tersine, o da CHP'ye oy kaybettirecek. CHP onu neden bağımsız aday göstersin? İsteseydi listesine alırdı ;)

* Biz orada, laik cumhuriyetin karşısında olanların karşısında olanlara karşı yürüdük. Tuncay Özkan'ın "Sağcıysanız MHP'ye, solcuysanız chp'ye oy verin" söylemini unutmayalım. Ben küsrüye çok yakındım mitingde :)

* AKP hükümetlerine karşı tek alternatif MHP + CHP hükümetidir. Bunu da göz önünde bulundurmak lazım.

cesur kedi dedi ki...

Aday gosterilme olayi , Turkiye'de buyuk cogunlukla genel baskana yakinlik tabiri caizse biraz da yalakalik ile , hali ile de bunu tasvip etmeyen insanlarin liste disi kalmasi durumunda tepki gostermeleri de kacinilmaz haklaridir demokrasilerde, bunu siz benden iyi bilirsiniz sanirim. Siyasi olarak hicbir partiyi kendime yakin bulmuyorum , tartismak icin yazmadim nacizane fikrimi belirtmek istedim.Sadece bu..
Bir de kisisel hirslardan ve menfaatlerden, egolardan artik vazgecmek gerektigini savunuyoruz ama bunun icin sanirim once gitmesi gerekenler hala inatla durmakta iken kimden ne bekliyoruz ve hakkimiz var mi?
Bilemiyorum..
Baska Turkiye yok..
Herkese sag duyulu gunler diliyorum..
Sevgiler..

cesur kedi dedi ki...

Cok konusmus oldum afedersin ama ben sagciysaniz MHP'ye verin soylemine de katilamayacagim, hala yolsuzluk davalari suren partiye de guveni kalmadi ki milletin.. Nereye kadar bu halk tepki oylari ile meclisi doldurmak zorunda birakilacak?
Neden buna mecbur birakiliyoruz?
Kotunun iyisini secmek zorunda miyim?
Bir de eski sagci solcu, eski solcu sagci olmusken , ben bu sag sol nedir hala anlamadim.. Anlamak da istemiyorum ama arada bir de merak ediyorum iste :D
Sevgiler ,saygilar

Adsız dedi ki...

Hulki Cevizoğlu AB-D ve gümrük birliğine tamamen karşı olan biri.bakınız parti programlarına,bunu yapabilen bir parti olsaydı hiç kuşkusuz onu da o düşüncenin çatısı altında görebilirdik.nitekim böyle olmadığını görüyoruz.
ben davaya ihanet değil,millete minnet görüyorum bu harekette.