24 Haziran 2007 Pazar

Söze Gerek yok

Hadi, merak ediyorum:
Geyik yapan, yabancı müzikler yayınlayan, popüler kültür yazan, çiçeklerden böceklerden bahseden, günlük tutan, şiirlerini veya denemelerini vitrine koyan vs... kısacası konusu siyaset olmayan, düz tabirle lay lay lom yapan; ama vatanını seven, acımızı paylaşan, varlığının ve bu varlığın kaynağının farkında kaç blogger "konsept" (!) derdine düşmeden bu videoyu yayınlayabilir blogunda?
Bu, siz evinizde blogunuzu rahatça yazın diye (!) kendini feda edenlerin videosudur.
Söze gerek yok...

Adres : http://www.youtube.com/watch?v=htjm0DxGF4g

Embed code, bu linkten alınabilir...

Düzenleme (26 Haziran 2007) : Çağrıma cevap veren çok sayıda blogger arkadaşıma teşekkür ederim. Bu zincir duyula duyula daha da genişlemiş gördüğüm kadarıyla. Benim haberdar olmadığım bloggerlar da yorumlarla öğrenip sitelerine ekliyorlar. Katkıda bulunan herekese teşekkür ederim.

Not : Lütfen yukarıda yazdıklarımdan kimse alınmasın, darılmasın. Herkesin bir blog tarzı var. Sonuçta blogun mantığı biraz da öyle. Aslında blog mantığına aykırı davranan benim. Hani lütfen kimse yukarıda yazdıklarımı kötüleme maksadıyla yazdığımı sanmasın. Kaldı ki yukarıda saydıklarımdan biri de benim kendi bloglarımdan "Sevda Sözleri"ne ait. "Ama" diye özellikle koyu yazdığım kısımdan sonrakileri de dikkate alınız :)
Saygılar, sevgiler...

9 yorum:

Sunshine dedi ki...

çağrın için sağol

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Rica ederim =)
Hadi arkadaşlarım, sizleri de bekliyorum. Blogger camiasının duyarlılığını gösterelim!

Gamze dedi ki...

Yazınıza, yazdığım son yazıda link verdim.

Tebrik ederim...

Teşekkür ederim...

batu dedi ki...

selamlar sevgiler...

http://calisamiyoruz.blogspot.com/2007/06/sze-gerek-yok.html

Adsız dedi ki...

bişy diyecek sözü ben de bulamıyorum.

uzay dedi ki...

değerli arkadaşım özgür kınay; ben bu çagrıyı geç farkettim kusuruma bakma..bu sebeple dün gece yarısı itibariyle gönülden sonuna kadar destekçisi olduğum bu çağrıyı bloguma eklemiş bulunmaktayım..bir mucize beklediğim sızıyı dindirecek olan..birlik olup mucizenin adının "biz" olması ümidiyle..

Adsız dedi ki...

çok haklısınız yazdıklarınızda..hayatın bir gülen yüzü var bir gerçek yüzü..bende kastettiğin bloglardan olmama rağmen,bu yüzü görmüyor yada duyarsız değilim..blogumu kapadım ama sırf bu konu için açtım çünkü bunun üzerine gelecek br konu olmasın istiyorum..olamazda zaten..birbirimizi örselememiz gereken bir zamandayız..aynen aldım yazdıklarını izninle..sevgiler

Adsız dedi ki...

kendimizi sorgulayıştan öte uyanmanın videosu olsun temennisiyle...

Adsız dedi ki...

kişisel bir sorgulayıştan öte
uyanmanın videosu olması temennisiyle
blogumda yerini aldı...